هیئت متوسلین به آقا موسی بن جعفر(ع)

 آیت الله سبحانی، مرجع تقلید شیعیان در پاسخ به این سؤال که؛ فدک کجاست و ماهیّت حقوقی آن چیست؟ مرقوم داشته‌اند: سرزمین آباد و حاصل خیزى که در نزدیکى خیبر قرار دارد و فاصله آن تا مدینه حدود 140 کیلومتر است، «فدک» نامیده مى شود. 



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ شنبه 19 فروردين 1391برچسب:, توسط پوریا حسینی خواه

 حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها)، دختر گرامی پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله) و خدیجه کبری است. حضرت زهرا (سلام الله علیها) در خانه‌ای که محل نزول وحی و آیات قرآن است، پرورش یافته اند. ایشان دارای ویژگی‌های اخلاقی و معرفتی فراوانی هستند، آن گونه که ایشان را «بانوی دو عالم» نام نهاده‏اند. 



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ شنبه 19 فروردين 1391برچسب:, توسط پوریا حسینی خواه

 نویسنده کتاب «صحیفه فاطمیه» با بیان اینکه ۱۳ قول درباره روز شهادت حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها) از جانب مورخان و محدثان نقل شده است، به مشهورترین قول در این زمینه اشاره کرد.



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ شنبه 19 فروردين 1391برچسب:, توسط پوریا حسینی خواه

فاطمیه قصه گوی رنجهاست / فاطمیه تفسیر سوز مرتضی ست
فاطمیه شعر داغ لاله است /  قصه ی زهرای ۱۸ ساله ست
فاطمیه شرح دیوار و در است /  دفتر در مقام سخت زینب پرور است . . .

 اس ام اس و پیامک شهادت حضرت فاطمه (س) - www.radsms.com


نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 16 فروردين 1391برچسب:, توسط پوریا حسینی خواه

هفدهمين حديث از چهل حديث امام خميني (ره) درباره توبه، ارکان و شرايط توبه و توبه نصوح مي باشد که با روايتي از امام صادق عليه السلام آغاز مي گردد:

معاوية بن وهب گفت: از امام صادق عليه السلام شنيدم که فرمودند: " وقتي که بنده اي توبه خالص کند، خداوند دوستدار او شود، پس در دنيا و آخرت بر او بپوشاند. از حضرت سوال کردم: چگونه خداوند بر او بپوشاند؟ حضرت فرمودند: (خدا) دو فرشته اي که گناهان او را نوشته اند به فراموشي اندازد و به سوي اعضاي او وحي کند که گناهان او را بپوشانيد و به سوي بقعه هاي زمين وحي فرستد که گناهاني را که بر شما انجام مي داد، بپوشانيد پس [ در اين حال توبه] خداوند را ملاقات کند و زماني که او را ملاقات مي نمايد چيزي که عليه او به ارتکاب گناه شهادت بدهد، وجود ندارد.



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 10 فروردين 1391برچسب:, توسط پوریا حسینی خواه
مرجع دریافت قالبها و ابزارهای مذهبی
.: Themes By Blog Skin :.

قالب وبلاگ